Mijn eerste reis - Reisverslagen van Marieke Rook - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Marieke Rook - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 September 2009

Dus dat bedoelen ze met: 'city that never sleeps'

19 September 2009

Eindelijk 21 / tijd voor actie!

15 September 2009

In de wolken / Into the (dead) wild part 3

15 September 2009

Back to basic /into the wild part 2

09 September 2009

Back to basic /into the wild part 2
Marieke

Op dit moment is het nog 4 hele weken wachten op ons vertrek. Aan de ene kant lijkt het nog heel lang, aan de andere kant moet er nog genoeg geregeld worden voor vertrek. Bijv: Bedenk maar eens wat voor kleren je mee moet nemen naar een land waar het ijskoud kan zijn, maar op dit moment 23 graden is..pff dat wordt dus passen en meten in het rugzakkie! Dan zijn er nog de inkopen die je voor elke vakantie hebt en het grondig schoonmaken van je huis, zodat je na je supervakantie in je eigen schone huis in je eigen schone bedje kan stappen om de slaap in te halen. Genoeg te doen dus voor vertrek! Ik hoop dat we tijdens de trip genoeg momentjes kunnen vrijmaken om hier onze verslagen en foto's te droppen, zodat iedereen weet dat 'we're still alive' en dus niet opgesnoept door een van de vele lieve knuffelbeertjes!

Actief sinds 31 Juli 2009
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7748

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2009 - 26 September 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: